duminică, 20 martie 2011

Imi place

Am citit ieri pe net despre femeia perfecta in viziunea lui Bendeac, nu stiu cum am ajuns acolo ,nu pretind sa fiu femeia perfecta, dar eram curioasa ce cerinte au barbatii...ajung la ultima lui cerinta.. din perspectiva lui femeia perfecta,o femeie adevarata are un caine,de preferat labrador! Punct ochit,punct lovit! Desi nu-mi place Bendeac, e barbat si imi place ca gandeste cat de cat asa,mi-ar fi placut sa citesc asta despre Radu Valcan:)) Da,ok,tac! Ma grabesc sa plec,o zi faina!

3 comentarii:

ola1921 spunea...

imi place ce zici :)

SP spunea...

Oh Bendeac, vreau doar sa il parafrazez: Bendeac - "O iubesc foarte mult pe iubita mea." Gadea - "Bun, dar de cat timp sunteti impreuna?" B. - "Doua luni" =))Hai zi sa mori tu ca o iubesti dupa doua luni?:))

Ciarnau Alexandra-Claudia "O parte din mine" spunea...

Care e de fapt limita normalului? Ce e de fapt normal? Uneori iubirea nu tine cont de varsta,de timp...poate pe el l-a luat valul:P