joi, 24 martie 2011

Fara titlu

Primavara iar....asta-i a doua saptamana pe care o petrec cu o prietena foarte buna pe care nu am mai vazut-o de mult. As fi vrut sa nu o revad asa,as fi vrut altele sa fie motivele pentru care ne-am reintalnit.
Sunt momente cand sta neclintita,isi pune ei intrebari fara raspuns,apoi ma intreaba pe mine acelasi lucru, intrebari la care as vrea din suflet sa-i pot raspunde, as vrea sa pot face mai multe ,dar cum spune cineva: "esti prea draguta ca sa faci asa" ...dar ceva trebuie sa se intample ca sa te trezeasca la realitate,ma repet,as fi vrut sa nu fi fost ea motivul,dar toate se intampla cu un scop.
E o ciudata relatie de prietenie,incercam amandoua sa iesim din "cacatul" asta,sunt cu ea.....ei cu mine nu ii este bine,nici mie cu ea, iesim amandoua din asta,apoi stiu ca va pleca, iar in viitorul apropiat nu o voi mai vedea,cum spuneam,ciudat....ciudat e totul legat de ea,intreaga ei viata,e greu de inteles, stiu ca nici ea nu se intelege cateodata,de asta nici nu are macar pretentia sa fie inteleasa,eu nu am nevoie sa o inteleg,ne asemanam atat de mult,cum s-ar spune "ii ascult inima",acum am pierdut-o, ba aproape nu i-o mai simt,ba ii bate de zici ca-i sare din piept,totul normal pana aici....nu te cunosc,nu vreau sa am acest "noroc" ,tu asta pe care eu indirect pot sa spun ca te-as strivi,am vrut sa spun ca te urasc,dar nu am urat niciodata pe nimeni si nu vreau sa-mi manjesc sufletul tocmai cu tine,tu asta care atunci cand poate nu avea cea mai buna viata,i-ai dat-o peste cap, era oarecum linistita,pentru ce i-ai spus ca te gandesti mereu la ea, de ce a insistat tu poate cand vedeai ca ea nu e chiar asa aprinsa,cand era linistita,ai luat-o tare,ai facut-o fericita pentru foarte putin timp,ai indragostit-o, atatea planuri impreuna,vorbe frumoase, pentru ce toate astea daca in cel mai scurt timp ai tras linie? Tu ai iesit fain frumos din asta, cu intentie sau nu ai resit sa faci un mare CACAT,da. Te mai mira atunci faptul ca sunt atat de multe "femei usoare" ca sa spun asa? Pe mine nu!
Odata ce-i va trece,va pleca,stiu ca asta e motivul vizitei...cand ne intalnim stiu ca ceva nu e de bine, atunci prefer sa ne vedem cat mai rar,eu sper ca nu curand...nu poti lasa pe cineva singur in momentele grele,mai ales cand stii ca atunci cand isi face aparitia,sigur ii e greu,atunci prefer sa nu-si faca aparitia,macar stiu ca ii este bine,iar cand ea va pleca,e un semn bun, i-a trecut,macar stiu ca e bine, fara sa ne vedem dar e bine atata timp cat ei ii e bine....Mi-a promis multe, intr-un viitoar articol va voi enumera realizarile ei,asta daca se va tine de cuvant,am incredere ca da. Odata si-odata stiu ca doar citind despre tine,sau citind vesti de la tine,doar asa ne vom mai aduce aminte una de cealalta..Draga mea, tu esti cea care poti avea orice barbat iti doresti ,esti constienta de lucrul acesta, dar pe cel care il iubesti nu-l poti avea,oricare ar fi barbatul acela...Am promis si ma voi tine de cuvant,eu si tu stim cine esti,te pup!

Niciun comentariu: