sâmbătă, 14 mai 2011

A fi sau a nu fi

"....si nu mai am rabdare, si genunchiul mi-l pun in pietre si ma rog de tine,naste-ma!"
Vreau vacanta! Nu credeam a spune asta, imi e atat de bine cu oamenii aceia la timisoara,colegii mei...dar vreau in primul rand sa intre TSD-ul in vacanta, desi imi plac sedintele si tot ce tine de ei, dar vreau pauza de "refacere". Vreau sa trec si peste sesiunea asta cel putin la fel de bine ca si in prima,iar apoi sa plec, fara Mc,fara Segafredo,fara Heaven!
Vreau odihna multa, sa ma joc cu Bruno(cainele meu), sa am mai mult timp pentru surioara mea mai mica, pentru calatorii....
Vreau sa las in urma multe,oameni,amintiri,greseli, sa rup pagina de tot si nu doar sa o intorc....si prezenta nu mi se va mai simti:)
Ochii care nu se vad se uita!

Niciun comentariu: