joi, 5 mai 2011

Analiza vietii

Cine a stins lumina? Unde a plecat toata lumea? De ce nu se mai aude nimic? De ce nu se mai simte nicio rasuflare?
Simt, tu simti, voi toti simtiti...un sentiment oricare ar fi acela. Atunci cand esti indragostit/a,ori cand ti-e dor de cineva, esti dezamagit/a, cum simti toate astea? Bun,eu simt, dar ce se intampla ca sa simt toate acestea, ce particule functioneaza, ce se intampla,cum? Daca in momentul de fata iti este dor, de la inima pleaca toate sentimentele? Ce anume ne dicteaza sentimentele? Cineva ar spune acum ca totul este psihic...
In viata treci prin perioade si perioade,ajungi sa traiesti momente pe care nu credeai ca le vei trai vreodata, simti ce nu credeai ca e posibil, dar ajungi si sa nu intelegi nimic din ceea ce se intampla in jurul tau,nu stii ce se intampla cu tine, sa vrei din suflet sa simti ceva,sa iubesti, sa iti fie dor si sa nu poti....mai putin si ajungi un robot....
Ca esti tanar,ca esti batran, te gandesti adesea la tot ce ai facut pana acum,pui in balanta binele si raul, greselile si faptele bune, pe cine ai iubit,pe cine ai dezamagit, cine te-a iubit si clar cine te-a dezamagit, ce ai realizat si ce ai pierdut, oameni care acum nu mai fac parte din viata ta,oameni care te-au uitat,oameni pe care i-ai lasat sa plece,oameni pe care nu i-ai putut uita si pe acel El care exista in viata fiecareia...Apoi sunt oamenii aceia la care nu te astepti ca se intorc din trecut atunci cand te astepti mai putin, care odata te-au dezamagit dar acum te readuc la viata, sau care odata erau atat de importanti si acum degeaba s-au intors ca sentimente nu mai exista...
Revenind la analiza vietii despre care am vorbit in general, imi fac curaj sa-mi analizez viata mea si am ajuns la o concluzie: nu mai simt de mult. E plin de spini in jurul camarutelor.(punct)

2 comentarii:

autor irelevant spunea...

Felicitari! Foarte fain! E foarte..deep:)) M-am ragasit in cateva sintagme. Mi-a placut tare mult. Keep up the good job!

Adelin:)

Ciarnau Alexandra-Claudia "O parte din mine" spunea...

Ma bucur ca iti place, chit ca eu scriu pentru mine,sunt gandurile mele...apreciez,domnul Miclau...asa-i?:)