joi, 17 martie 2011

Viata are prioritate!

Nu era una dintre cele mai bune seri,dar cum ghinionul e ceva normal,nu stiu de ce ma surprinde...A inceput si ploaia,era aproape miezul noptii,simteam o durere ce nu-mi dadea pace. Abia cand am realizat situatia,eram deja acolo,intr-un loc unde nu as fi vrut sa ajung,de teama parca mi-a trecut totul. Ma tot intrebam ce caut eu aici,imi era frica de raspunsul medicului,am vazut atatea vieti care luptau sa traiasca, oameni care ar fi dat orice sa fie sanatosi, mi-as fi dorit sa fi avut mai multa grija de mine si sa nu fi ajuns acolo, ma speria atitudinea medicului care se uita la aparate si imi facea un semn ironic,un fel de bravo,nu ai grija deloc....stiam ca odata se va intampla asta,dar nu in asa imprejurari. M-am speriat tare,plus ca mai aveam si altele pe suflet,care nici nu se compara cu sanatatea,nu degeaba se spune ca-i mai buna decat toate...la cate am vazut in noaptea aceea,nimic nu e mai important decat sa fii sanatos,am vazut oameni plangand,oameni care ar fi dat orice sa traiasca,iar altii isi iau viata,nu,nu ai nicio scuza pentru asta...
Va incurajez la un stil de viata cat ma sanatos,nu exagerati cu nimic,mancati sanatos, mai de mult am publicat un articol despre cum sa te scapi de dependenta de cola, bineinteles ca nici eu nu am respectat ce am scris acolo,ma opresc acum cand imi interzice medicul sa mai beau acea otrava pura,deocamdata nu ii simt lipsa,nu prea am gust,culmea ca am mai si racit teribil,da-i ok ba, mai multe deodata. Nu povestesc toate astea pentru ca m-as plange cuiva, stiu ca multi au aceeasi "problema" cu Coca Cola, sau daca nu e Cola, e altceva,mancati sanatos, tineti de viata! O seara faina!