miercuri, 2 martie 2011

Primavara incepe cu tine!

N-o sa stau prea mult la povesti, e cat se poate de simplu, totul s-a intamplat foarte repede,merg spre bine....e cat se poate de bine fara "fantome" si toate cele. Aici, le spun prietenleor mele care as fi vrut sa stie din prima ca sunt bine,fericita, foarte fericita,dar din diferite motive nu prea mai au timp de un "ceau ,ce mai faci?"
Maine iar acasa...iar dau de oameni cu care am crescut, care trec pe langa mine si pe care ii doare gura sa salute,oameni care te analizeaza de sus in jos,oameni care te judeca doar dupa aparente si asa mai departe,daca ar fi sa spun ceva despre Deta as scrie un roman, nu am chef si nici nu se merita.
Mor de somn, sa aveti o noapte faina asa cum vi-o doriti voi!
E despre tine,R.

7 comentarii:

Anonim spunea...

E foarte ciudat sa te intorci acasa, dar tu ai noroc ca oamenii aia nu te urasc din tot sufletul:))

Ciarnau Alexandra-Claudia "O parte din mine" spunea...

pai nu ma urasc..pe tine te urasc?

Marco Headurtt spunea...

da, nu imi amintesc exact cum sa ajuns acolo, dar na...asta e! Viata merge inainte si fara ei.

Ciarnau Alexandra-Claudia "O parte din mine" spunea...

Nimeni nu e de neinlocuit!

Marco Headurtt spunea...

Atat de adevarat! (tot eu sunt dar de pe contul meu) Uneori uitam chestia asta, nu? Si tinem cu dintii de cineva doar pentru ca ni se pare ca acea persoana e perfecta.

Ciarnau Alexandra-Claudia "O parte din mine" spunea...

Exact...dar cu timpul realizezi ca nu e asa. Ne cunoastem?

Marco Headurtt spunea...

Da, din vedere, deci ne mai vedem;)