luni, 7 martie 2011

8 martie

La multi ani noua femeilor si voua mamelor! Astazi e o zi sepciala, trebuie sa ne simtim importante,singure sau cu iubit/sot , oricum e ziua noastra si nu suntem singure, o iesire in oras cu fetele prinde bine oricum. Asta pentru ca meritam cu toate,este ziua noastra a femeii si trebuie sa profitam din plin, ca esti eleva/studenta/angajata/somera/femeie de srvici/directoare, e ziua ta si nu lasa sa treaca pe langa tine aceasta zi,sa lasam grijile de-oparte, stiu,ficare are,dar sa nu uitam si de noi,avem o viata si azi avem prioritate, sunt mandra ca sunt femeie!
Tu nu mi-ai spus inca "La multi ani" ,sunt sigura ca o vei face! Cred ca azi cea mai fericita "femeie" e surioara mea de 6 ani, are serbare la gradinita,draga de ea,iar eu,clar in primul rand o sa fiu s-o aplaud.
O surpriza placuta bineinteles din partea ta Tudor, un sincer "la multi ani" si o melodie draga mie, Florin Chilian- Zece,merci fain!
Azi iar am venit acasa, cum m-am urcat in tren imi doream sa fi ramas,dar apoi mi-am amintit de ce si pentru cine vin acasa, ziua de azi va trece foarte usor,am multe femei importanate in viata mea de felicitat si imi e un dor de surioara,azi o s-o vad,o s-o iau in brate pana o sa-mi spuna iar: "Sandra,dar tu chiar nu poti sa stai 5 minute fara sa ma pupi"?,mi-a spus odata : "Tu o sa te mariti cu mine,in felul acesta o sa stam toata viata impreuna,n-o sa ne mai despartim niciodata". Cum sa n-o iubesti?
Ma intorc in pat,noapte-n duna...si-am plecat!


P.S. La multi ani cuiva drag de sus >:D<

4 comentarii:

Marco Headurtt spunea...

La multi ani! Foarte frumos post-ul, evident iti iubesti foarte mult surioara. Sa iti traiasca;)

Ciarnau Alexandra-Claudia "O parte din mine" spunea...

e cea mai importanta pt mine:)

Marco Headurtt spunea...

E super ca atat de apropiata de familie. Uneori uitam de ei cand incepem o viata numai a noastra.

Ciarnau Alexandra-Claudia "O parte din mine" spunea...

Da,eu mereu am fost apropiata de familie,mai ales ca noua mea viata nu e departe de ei...cel putin acum:)